Drogie Klientki,

Wiemy, że ten niespokojny czas przepełniony jest wieloma pytaniami i niewiadomymi. Zespół Vito Vergelis podejmuje wszelkie środki ostrożności, aby jak najlepiej poradzić sobie z tą sytuacją. Zamknęliśmy sklepy stacjonarne, ale sklep internetowy będzie dla Was dostępny i nadal będziemy się dzielić z Wami naszymi produktami, byście choć na chwilę mogły odpocząć.

Czy zamawianie przez Internet jest bezpieczne?

Ministerstwo Cyfryzacji przekonuje, że nie ma powodu do obaw. 12 marca 2020 na stronie Ministerstwa został opublikowany tekst o zamawianiu przez Internet przez osoby starsze z dokładną instrukcją, jak przebiega proces składania zamówienia.

Wdrożone przez nas zasady bezpieczeństwa

W związku z zaistniałą sytuacją wprowadziliśmy kilka dodatkowych zasad bezpieczeństwa na magazynie wysyłkowym:

  • W magazynie wysyłkowym mogą przebywać, tylko i wyłącznie wybrani pracownicy firmy.
  • Od zawsze chronimy nasze ubrania wieszając je pojedynczo zapakowane w grube torby foliowe odpowiadające długością danej rzeczy, ale teraz przed spakowaniem dodatkowo je prasujemy żelazkiem parowym.
  • Osoby zajmujące się pakowaniem używają jednorazowych rękawiczek lateksowych
  • Foliopaki, w które pakujemy Wasze zamówienia są dodatkowo spryskiwane płynem antybakteryjnym.

Najlepsze płatności w obecnej sytuacji

Sugerujemy wybierać metodę płatności przelewy24 – kartą lub przelewem lub przelewem na konto bankowe. W ciągu kilku dni uruchomimy dodatkowe metody płatności m.in. PayPo, czyli odroczoną płatność. Jeśli decydujesz się na płatność za pobraniem, to wybierz paczkomat, bo można w nim płacić kartą lub przygotuj się na płatność kartą u kuriera.

Którą dostawę wybrać?

W przypadku wyboru metody dostawy sugerujemy paczkomaty Inspost, ewentualnie kurier DPD. Obie firmy wdrożyły dodatkowe procedury bezpieczeństwa. O zmianach, które wdrożył INPOST można przeczytać na ich stronie w poście pt.: “Aktualne informacje dotyczące odbierania i nadawania przesyłek InPost“. Firma INPOST wdrożyła też wewnętrzną procedurę higieniczną, która obejmuje m.in. takie działania jak:

  • wszystkie sortownie i oddziały zostały wyposażone w dozowniki z płynami odkażającymi na bazie alkoholu
  • powstały punkty higieniczne do dezynfekcji rąk
  • pracownicy sortowni mają codziennie mierzoną temperaturę
  • a na obiektach został wdrożony standard sprzątania, jak w instytucjach zdrowia

Firma DPD również wdrożyła dodatkowe środki ostrożności. Uwaga, kurierzy mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie. Rozwiązanie to ma zapewnić maksymalna ochronę dla adresata i kuriera podczas doręczenia.

Zwroty

Przypominamy, że według prawa zakup zrobiony na odległość powinien zostać zwrócony sprzedającemu w ciągu 28 dni kalendarzowych, jeśli nie później niż 14 dni po otrzymaniu zamówienia została wysłana do niego informacja o planowanym zwrocie. Nie dajcie się więc złapać na wydłużony czas zwrotu z 14 dni do 30. Zgodnie z prawem macie 14 dni na informację o planowym zwrocie – np. wysłanie wiadomości e-mail lub poprzez wypełnienie formularza online, a rzecz powinna wrócić do sprzedającego w ciągu 28 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia.

Mamy nadzieję, że wśród tego chaosu nasze ubrania wniosą trochę radości. Dbajcie o siebie!

Zespół Vito Vergelis