Zwroty, wymiana i dodatkowe informacje

Masz pytania dotyczące wymiany lub zwrotu?

Przeczytaj informacje poniżej. Jeśli nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas wiadomość na adres e-mail: sklep@vitovergelis.pl

UWAGA: Nie odpowiadamy na e-maile typu :”Czy mój zwrot dotarł?”.
Taką informację uzyskasz u przewoźnika, u którego został nadany zwrot.

W przypadku zwroty lub wymiany konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

Question Wysłany produkt jest uszkodzony?
AnswerW przypadku otrzymania wadliwego lub nieprawidłowego artykułu możesz zareklamować dany produkt lub prosić o wymianę na produkt bez wady.
Question Wymiana
AnswerJeśli chcesz wymienić rozmiar masz na to 14 dni. W celu zrobienia rezerwacji na rozmiar wyślij wiadomość e-mail na sklep@vitovergelis.pl z informacją, który model chcesz wymienić i na jaki rozmiar. Jeśli wybrany rozmiar nie będzie dostępny, poinformujemy Cię o tym drogą e-mailową i po otrzymaniu zakupionego towaru zrealizujemy zwrot pieniędzy za dany artykuł. Nie musisz robić nowego zamówienia.

Przebieg wymiany:

Odeślij model z wypełnionym potwierdzeniem zamówienia dołączonym do paczki albo formularzem wymiany. Po otrzymaniu przesyłki, paczka zostanie wysłana. Zrezygnowaliśmy z pobierania opłaty za wysłanie wymiany.

W przypadku wymiany artykułu na inny model lub kolor należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie. Jeśli kwota należności powstała w toku rozliczenia odesłanych rzeczy pokryje należność za nowe zamówienia nie należy dokonywać nowej wpłaty.

Question Warunki zwrotów
AnswerW przypadku wymiany lub zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:
Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.
Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan zwracanych artykułów, zanim dokonamy wymiany rozmiaru lub zrealizujemy zwrot pieniędzy. Przypominamy, że w przypadku zwrotów lub wymiany konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy. Firma Vito Vergelis nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem i nie pokrywa kosztów wysyłki ani zwrotu. Nie odbieramy też zwrotów z paczkomatów ani innych miejsc.
Question Zwrot i prawo odstąpienia od umowy
Answer

Masz 14 dni kalendarzowych od daty odebrania zamówienia na skorzystanie z przysługującego prawa do anulowania zakupu ze sklepu Vito Vergelis online.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zakupiony towar, należy poinformować nas o tym listownie korzystając z formularza zwrotu, który następnie należy do nas przesłać drogą pocztową lub e-mail:
Vito Vergelis sklep Online
ul. Szybka 3b/1
50-421 Wrocław
E-mail: sklep@vitovergelis.pl
Numer telefonu dla kuriera: 737166420

 

Nie musisz podawać powodu zwrotu, ale będziemy wdzięczni za Twoją opinię na temat zwracanej rzeczy.

Po złożeniu oświadczenia o rezygnacji z zakupu masz kolejne dwa tygodnie na odesłanie towaru sprzedawcy. Liczą się dni kalendarzowe.

Question Na jaki adres odesłać zwrot?
Answer

Vito Vergelis Online
ul. Szybka 3b/1
50-421 Wrocław
E-mail: sklep@vitovergelis.pl
Numer telefonu dla kuriera: 737166420 (to nie jest numer do zamówienia kuriera, tylko do podania do przesyłki).

Question Czy mój zwrot dotarł?
AnswerNie odpowiadamy na pytania typu: „Czy mój zwrot dotarł?”. Taką informację uzyskasz u przewoźnika, u którego został nadany zwrot.
Question Zwrot pieniędzy
AnswerCzas realizacji zwrotu pieniędzy za zamówienie może wynosić od 3 do 14 dni roboczych od daty otrzymania informacji o zwrocie lub zwrotu towaru przez magazyn firmy Vito Vergelis. Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu, chyba że płatność została dokonana za pobraniem.
Co w przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze? W tym przypadku konieczne jest wpisanie swojego numeru konta bankowego w formularzu zwrotu. Niewpisanie numeru konta powoduje przejście określonej kwoty na konto klienta na poczet przyszłych zakupów w sklepie Vito Vergelis Online. Zakupy za pobraniem zwracane są później niż zakupy opłacone przelewem lub za pomocą przelewy24. Wynika to z czasu wpłynięcia środków z firmy kurierskiej na konto firmy Vito Vergelis.

W przypadku otrzymania wadliwego lub nieprawidłowego artykułu zostaniesz poinformowana o tym wiadomością e-mail.

Question Po jakim czasie zwracamy pieniądze?
AnswerZamówienia opłacone za pomocą przelewy24, zamówienia z przelewem na nasze konto bankowe oraz zamówieniami za pobraniem zwracane są w ciągu 14 dni roboczych.