Bezpieczne zakupy z PayPo
Zrób zakupy dzisiaj, a zapłać za nie dopiero za 30 dni lub w ratach! PayPo to metoda płatności dostępna dla zamówień od 40zł do 1000zł. Umożliwia robienie zakupów bez opłacenia ich przed dokonaniem zakupu w sklepie. Wypróbuj już dziś!
PayPo – dlaczego warto?
Czekasz czasem na swój rozmiar wymarzonej sukienki, a jak on się pojawia w sklepie internetowym, to z żalem musisz odłożyć zakupy na później? Albo czekają Cię duże wydatki i wolałabyś zapłacić później a nową sukienkę lub płaszcz mieć już teraz? A może nie mogłaś pozwolić sobie na świetną okazję, tylko dlatego, że trafiła się pod koniec miesiąca? Nie musisz już czekać do przyszłego miesiąca! Możesz zamówić już dziś. Odbierz paczkę i zapłać w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. Za każde zamówienie o wartości od 40 do 1000 złotych możesz zapłacić później i nie musisz podawać numeru swojej karty.
Odroczona płatność PayPo – kup teraz, zapłać za 30 dni
Odroczona płatność PayPo powoduje, że w chwili zamówienia nie musisz za nie płacić. Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie i płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji, a żadna okazja Ci nie ucieknie.
PayPo to innowacyjna forma płatności przeznaczona dla sklepów internetowych, polegająca na odroczeniu zapłaty o 30 dni bez dodatkowych kosztów. System PayPo można określić hasłem „marzenia realizujesz dzisiaj, płacisz kiedy Ci wygodnie”. Co więcej, PayPo obejmuje Cię Gwarancją Kupującego – nie zostaniesz obciążona dodatkowymi kosztami za ewentualne problemy z dostawą bądź towarem.
Jak zapłacić z PayPo?
1. Składając zamówienie wybierz metodę płatności Przelewy24.
2. Po podsumowaniu zamówienia i zatwierdzeniu przez kliknięcie Zamawiam i Płacę, nastąpi przekierowanie do strony wyboru płatności Przelewy24.
3. Wybierz PayPo i zostaniesz przekierowana na ich stronę.
4. Na stronie PayPo należy wskazać podstawowe dane (imię, nazwisko, numer PESEL oraz numer telefonu), tak, aby PayPo w Twoim imieniu mogło uregulować rachunek za zakupiony towar. W pierwszym kroku należy wprowadzić numer PESEL, następnie kod potwierdzający transakcję wysłany poprzez SMS. W trakcie kilku sekund PayPo prezentuje decyzję, czy zapłaci za Twoje zakupy. Dostaniesz e-mail z potwierdzeniem transakcji oraz podsumowaniem. Dodatkowo przychodzi mail z dostępem do Panelu Klienta. Co jeśli dostałaś odmowę? Odpowiadamy poniżej.
4. Wyślemy Twoje zamówienie zgodnie z wybraną metodą dostawy.
5. Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz też dokonać zwrotu zamówienia, nie ponosząc kosztów zakupu. W takim przypadku rozlicza się z nami PayPo.
PayPo – najczęściej zadawane pytania
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz za pomocą kodu SMS, wysłanego na podany przez Ciebie numer telefonu.
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online. Numer konta, na które należy przelać należność, dostaniesz w e-mailu wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia po wypełnieniu formularza. Możesz też opłacić zamówienie z poziomu Panelu Klienta PayPo. Dla Twojej wygody PayPo udostępnia panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Warto tam zajrzeć, ponieważ jest tam bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
Masz 30 dni na zapłatę dodatkowych bez opłat, a jeśli potrzebujesz dodatkowego czasu to możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące. Każda rata jest oprocentowana.
Informacja wysyłana jest poprzez mail oraz sms na 3 dni przed terminem 0 (30 dni – okres bezkosztowy). W dniu 0, 3 i 7 dni po. Możesz też sprawdzić tę informację w panelu Klienta.
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach w Panelu Klienta PayPo zapisana jest wysokość oprocentowania.
Twoje zamówienie może się mieścić w kwocie od 40 zł do 1000 zł. Jeśli chcesz złożyć zamówienie na większą sumę niż 1000 zł, wystarczy, że rozbijesz je na dwa zamówienia.
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
O zbliżającym się terminie spłaty PayPo przypomni Ci za pomocą smsów. Jeżeli nie uda Ci się uregulować płatności w ciągu 30 dni, to kwota zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty. Każda rata jest oprocentowana. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.
Jeśli okaże się, że chcesz zwrócić swoje zamówienie, po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo.
PayPo Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
Podczas rejestracji w PayPo podajesz imię, nazwisko oraz PESEL i potwierdzasz transakcję kodem sms. Przy kolejnej transakcji wystarczy logowanie.
W przypadku negatywnej weryfikacji PayPo informuje o powodzie odrzucenia. W przypadku braku możliwości potwierdzenia tożsamości – możesz zostać poproszona o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 PLN (środki są księgowane na poczet zamówienia, w innym wypadku zwracane). Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją PayPo zawsze masz prawo do dodatkowej oceny przez dział analizy ryzyka finansowego.
W związku z wyborem przez Ciebie płatności on-line informujemy, że Twoje dane zostaną przekazane operatorowi płatniczemu DotPay Sp. z o.o. Pozostałe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.