Rok 2018 w Vito Vergelis

Początek roku to moment podsumowań i dobra okazja uświadomienia sobie, że naprawdę dużo się działo.

Rok 2018 w Vito Vergelis

2018 był dla nas pełen wrażeń. Zmieniliśmy i wdrożyliśmy nową strategię stawiając na rozwój sieci i kolekcji. Te działania poskutkowały sukcesami – nowymi sklepami, otrzymanym wyróżnieniem i świetnie przyjętą kolekcją, ale to nie koniec zmian w naszej firmie. Przeczytaj, co się działo w VITO VERGELIS w 2018 roku.

Budowanie sieci

Postawiliśmy na rozwój sieci. Na początku roku wyznaczyliśmy cele, wytypowaliśmy miasta, przeprowadziliśmy badania terenowe i w drugiej połowie roku skupiliśmy się na otwieraniu nowych sklepów. Nasza sieć powiększyła się o 7 nowych punktów. Powstały nowe salony we Wrocławiu, w Elblągu, Siedlcach i Zakopanem. Powiększyliśmy też sieć o nowe sklepy partnerskie w: Bytomiu, Lesznie, Kościerzynie. Mamy salony w największych miastach Polski, dlatego obecnie skupiamy się na miastach średniej wielkości. W 2019 planujemy równie dynamiczne działania.

Linia Basic

Nowością 2018 było wprowadzenie Linii Basic. Po świetnym przyjęciu modeli testowych wprowadzonych do sieci pod koniec 2017 roku podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu jej na stałe. Filozofią tej linii jest uniwersalna klasyka, która towarzyszy kobietom w ciągu dnia dając poczucie komfortu. To prostota tkwiąca w fasonie, która zapewnia bezpieczeństwo wyboru i poczucie ponadczasowości. Klientki wielokrotnie powtarzały, że potrzebują uniwersalnych i wygodnych modeli bazowych – wiskozowych bluzek, ołówkowych spódnic, świetnie leżących spodni, prostych sukienek do pracy i wygodnych modeli na weekend. W odpowiedzi na te potrzeby uszliśmy dzianinowe dresy, wiskozowe sukienki i bluzki, super elastyczne, perfekcyjne spodnie, które kupują nawet Panie zwykle nienoszące spodni. Linia Basic to linia obejmująca ponadczasowe klasyki, która będzie dostępna w stałej sprzedaży niezależnie od sezonu, a modele w niej prezentowane będą wznawiane i stale doszywane. W 2019 planujemy poszerzenie tej oferty o proste sukienki do biura i klasyczne małe czarne na każdą okazję.

Przesuń obrazki lub skorzystaj ze strzałek, by obejrzeć kolekcję.

Wyróżnienia

Są takie chwile, kiedy mamy poczucie, że zmieniamy czyjeś życie. To momenty, gdy klientka mierząc naszą sukienkę mówi „O takiej marzyłam” i właśnie takie sytuacje to największe uznanie naszej pracy. Są też wyróżnienia pisemne lub w postaci statuetki. Przez ostatnie lata uzbieraliśmy sporą liczbę nagród (jest ich wiele, więc warto zajrzeć do pełnej listy). Rok 2017 zakończyliśmy tytułem Kobieca Marka Roku, a w 2018 otrzymaliśmy II miejsce w kategorii „Produkt lub usługa dla kobiet” w Plebiscycie „Kobiece Twarze” 2018. Czy drugie miejsce jest złe? Nie. Drugie miejsce w plebiscycie, w którym dwa lata wcześniej otrzymaliśmy statuetkę główną jest rzadkim wyróżnieniem.

Rok przyjaźni

O przyjaźni między firmami z tej samej branży mówi się i pisze sporadycznie, ale musimy o tym wspomnieć, bo 2018 był rokiem umacniania relacji z kilkoma firmami. Współpracujemy z nimi, tworzymy wspólne sklepy, razem wspieramy się w ubieraniu kobiet i choć słowa „przyjaźń” i „biznes” nie idą w parze nie boimy się ich zestawić. Biznesowa przyjaźń łączy nas z firmą Bialcon, TK Teresa Kopias i Vera Moni i jesteśmy z niej dumni. Nikt nikomu nie zabiera szans. Wierzymy, że przyjaźnie w takim biznesie, jak branża odzieżowa są możliwe.

Podsumowując

Zrobiliśmy też wiele innych mniejszych/większych rzeczy. Świętowaliśmy przy każdej możliwej okazji, żegnaliśmy kilka osób, witaliśmy nowych, wdrożyliśmy też nowy system, zmodernizowaliśmy centrum logistyczne i mamy taki porządek jakiego nie było jeszcze w historii firmy. Za tym ostatnim sukcesem stoi m.in. Pani Lila, która poza swoimi obowiązkami postawiła sobie za cel, by każdy rozmiar i model wisiał w wyznaczonym miejscu. Brawa dla niej za to!

A co z w 2019?

W 2019 planujemy nadal robić to, co robimy od lat – szyć ubrania dla kobiet. Po etapie zmian, rozmów i analiz wprowadziliśmy nową filozofię projektowania i na tym zamierzamy się skupiać w aktualnym roku. Nowi dostawcy tkanin, nowa estetyka i nowe pomysły. Będzie więcej naturalnych tkanin, więcej luzu i mamy nadzieję, że więcej naszych rzeczy w Waszej szafie (lub szafie Waszych partnerek). Chcielibyśmy też produkować mniej śmieci, dlatego nie będziemy korzystać z pięknych bibułek z logo, pakować paczek w ozdobne pudełka z kokardą i bardziej skupić się na recyklingu, ale o tym wszystkim więcej w jakimś kolejnym wpisie.

Podobał Ci się artykuł i nie chcesz przegapić kolejnego?

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER